Послуги аутсорсингу допомагають розвантажити власних працівників, економлять час та кошти. Професійні послуги колл-центру мають свої переваги та особливості. Розглянемо їх у статті
Якщо ви власник компанії, яка надає постійно різноманітні послуги клієнтам, вам потрібні працівники, які будуть вести клієнтську базу. Щоб нічого ускладнювати, не шукати приміщення під додатковий офіс, не наймати штат працівників, є хороше рішення, від якого ваша компанія буде в плюсі — послуги call-center віддалено.
Послуги колл-центру: ціна та задачі для бізнесу
Аутсорсинг — це вид послуг, які надають вузькопрофільні компанії. Наприклад, call-center. Послуги контактного центру дозволяють оптимізувати діяльність компанії, надати працівникам можливість більше приділяти уваги своїм основним обов’язкам. До того ж відпадає необхідність шукати офіс, нових працівників, які будуть займатися саме контактами з клієнтами.
Професійний колл-центр має великий штат працівників. Це не тільки оператори, а ще і менеджери, супервайзери. Кожен відповідає за свій процес, досконало знає поставлені задачі та ефективно їх виконує. Ціна на послуги колл-центру адекватна, набагато дешевше, ніж створювати офіс самостійно.
Що входить в основні задачі працівників:
- зворотний зв'язок з клієнтами;
- проведення соціальних опитувань;
- реалізація товарів через інтернет;
- повідомлення клієнтів про знижки, акції та інші вигідні пропозиції.
Збір різноманітної інформації, анкетування — все це також входить в задачу працівника колл-центру. Все залежить від того, який напрямок діяльності має конкретна компанія, яка працює саме з кол-центром.
Віддалений call-center, його послуги та переваги
Розглянемо ключові переваги колл-центру на аутсорсі для бізнесу.
Перш за все, це економія часу та коштів власника фірми. Для того, аби створити власну контактну лінію, потрібно докласти багато зусиль. Наприклад, потрібно шукати приміщення для офісу, купувати або брати в оренду, що наразі недешево. Після того необхідно наймати працівників, кожному платити заробітну плату. А також відпустки, лікарняні тощо. Замовити аутсорсинг вийде набагато дешевше.
Друга перевага — якість обслуговування. Працівники колл-центру мають індивідуальний підхід до кожного наявного або потенційного клієнта.
Якщо ви хочете розвантажити своїх працівників або покращити якість та швидкість обслуговування у вашій компанії — тоді звертайтесь до агенції Піксель. Замовляйте послуги колл-центру, ціна на які оговорюється з клієнтом індивідуально.
Рубрика: Статьи. Читать весь текст на obukhov.kyiv.ua.