Концепція бренду

Концепція бренду
23:55, 24 Янв.

Концепція бренду

Він створюється для ідентифікації товару, послуги або їх групи, що належить одному продавцеві, від пропозиції конкурента.Бренд-це поєднання декількох елементів:

ім'я,

логотип,

упаковка,

гасло,

джингл,

характер,

який був створений для маркування того чи іншого продукту

Друк етикеток в Києві https://www.sp-ekko.com.ua/services/uk/ дозволяє вигідно виділити ваш продукт, а також вказати важливу інформацію,привернути увагу до продукції і збільшити впізнаваність бренду.

Бренд в широкому сенсі слова

Поняття бренду в широкому сенсі набуває нового значення, це не просто символ. Під ним розуміється ціле, конкретне поєднання фізичного продукту, назви, логотипу, упаковки, а також маркетингової комунікації з ринком і супутньої доступності. У сенсі диференціації пропозиції конкретної компанії від пропозицій конкурентів і надання покупцеві інформації про функціональні або символічні переваги, які відрізняють бренд від інших, представлених на ринку

Переваги сильного бренду

Детермінантою, яка найкраще показує конкурентну позицію бренду, є поведінка споживачів. Компанія, чий бренд має сильну позицію на ринку, з більшою ймовірністю буде обрана, ніж продукт без бренду. Це пояснюється вірою споживача в кращу якість, за яке він готовий платити більше. В результаті компанія, яка створила сильну позицію бренду на ринку, займає лідируючу конкурентну позицію, що призводить до зростання ринкової вартості. Сильний бренд дає компанії можливість знизити витрати, які пов'язані з маркетинговою діяльністю, збільшує переговорну силу по відношенню до постачальників і каналів розподілу. Грамотно розроблена стратегія бренду полегшує компанії запуск нового продукту, знижуючи витрати. Створення унікальних характеристик бренду є джерелом конкурентної переваги. Повідомлення, яке транслюється під час спілкування компанії з ринком, ототожнюється з брендом, що змушує споживачів довіряти продукту і знижує їх почуття ризику, пов'язане з продуктом. Психологічні фактори включають соціальне прийняття та відповідність між образом бренду та його Користувачем. Вигоди для компанії-це додатковий прибуток, одержуваний брендом, який позиціонується як сильний, а роль фактора випадкової покупки знижується

Візуальна ідентифікація

Візуальна ідентифікація складається з трьох основних частин:

основні елементи, такі як знаки, кольори або типографіка,

дизайн внутрішніх друкованих матеріалів,

графічне оформлення реклами

Логотип компанії-це графічне зображення назви компанії. Логотип може бути побудований на логотипі, на графічному знаку, а також на комбінації логотипу і графіки. Найбільш важливими ідентифікуючими елементами логотипу є:

Форма. Кутові, які асоціюються з силою і динамізмом. Овальна, вважається жіночною і підходить для захисних окулярів. Прості форми часто асоціюються з елітною продукцією, або вигнуті - з інноваційними продуктами.

Контраст, який відтіняє різноманітність елементів, складових логотип.

Симетрія або асиметрія. Симетрично розроблений логотип вносить порядок, створює хорошу композицію з графічними елементами реклами. Асиметричний логотип викликає почуття тривоги, але в значній мірі він привертає увагу і краще запам'ятовується.

Площа логотипу. Логотип може бути побудований як на прямокутному плані, по горизонталі або вертикалі, так і на квадратній площі. Якщо логотипу надана прямокутна форма, він описується як сильний, квадратна або округла форма-як ніжна

1. суббренд-інакше відомий як суббренд або дочірній бренд. Це поєднання основної назви бренду з іншою назвою в тій же товарній категорії або у новоствореній, щоб створити продукт або послугу з власною ідентичністю по відношенню до певного сегменту ринку. Батьківський бренд має можливість через суббренд залучити нову групу покупців, з якими він буде будувати і підтримувати відносини. Суббренди часто мають свій логотип, стандарти, кольори і т. д. Великою перевагою цієї стратегії для основного бренду є успіх суббрендів, оскільки вони можуть допомогти рекламувати себе, формувати лояльність і довіру до бренду і підвищувати впізнаваність батьківського бренду. Споживачі, які знають і довіряють основному бренду, швидше за все куплять його новий продукт, випущений під суббрендом

Рубрика: Интересное. Читать весь текст на obukhov.kyiv.ua.