Двигун cummins isl складається з кількох компонентів
Кривошипно-шатунний механізм - відповідає за перетворення згоряння паливно-повітряної суміші на механічну енергію. Класична система мастила та охолодження - захищає деталі двигуна від перегріву та забирає забруднення. Таймінг – різні процеси, що забезпечують правильний газообмін у балонах. Електронні паливні форсунки - подають повітря та паливо в циліндри. Газотурбінний нагнітач значно збільшує потужність. Описи та технічні характеристики всіх поколінь та версій двигунів Cummins можна знайти на сайті виробника двигуна або у офіційних дилерів. Рядні двигуни L і V можуть мати від 4 до 18 циліндрів та об'єм від 4 до 78 літрів.
Конструкція двигуна Cummins
Ключові особливості включають швидку підготовку паливно-повітряної суміші, екологічно чисту конструкцію, що відповідає стандарту EURO6, електронні функції керування та діагностики. Ефективна система упорскування забезпечує постійний тиск упорскування навіть при різких змінах обертів двигуна. Це знижує рівень шуму та забезпечує плавний запуск двигуна Cummins.
Перевага Cummins. Виробники впровадили низку практичних рішень підвищення ефективності двигунів внутрішнього згоряння. Наприклад, вони підвищили міцність конструкції для зниження рівня шуму та відмовилися від гільз у деяких моделях блоків циліндрів. Деякі їх також посилили ширшими шестернями і додатковими ребрами в піддоні картера. Передпускові обігрівачі використовуються для полегшення холодного запуску. Також регулярно оптимізується калібрувальне програмне забезпечення та покращена система охолодження.
Переваги двигуна Cummins включають
Уніфікованість та взаємозамінність деталей Простота обслуговування завдяки малій кількості компонентів Паливний фільтр із вбудованим водовідділювачем, сумісні поршні з кованої сталі Відмінна паливна економічність завдяки низьким витратам олії та палива Універсальні шарнірні вали або здвоєні розподільні вали пропонуються як опція Прокладки з гумовим покриттям для покращення герметичності
Двигун Cummins у "ГАЗелі" - це справжній прорив у автомобільній промисловості. Восьмициліндровий бензиновий двигун ГАЗ-53 з максимальною потужністю 120 л. і максимальним моментом, що крутить, 297 Нм мав схожі характеристики, але на "ГАЗель" раніше встановлювався австрійський дизельний двигун STEUR M1/GAZ-560, який не відповідав двигуну Cummins.
Однак є підозри, що деякі двигуни Cummins виробляються у Китаї. На жаль, багато споживачів хочуть, щоб продукція, яку вони купують, була вироблена в США або принаймні в Латинській Америці. Тим часом, ставлення до китайської продукції, як і раніше, негативне. Проте чи всі китайські товари є низькоякісними. Особливо, якщо вони виробляються за ліцензією всесвітньо відомих брендів.
Рубрика: Статьи. Читать весь текст на obukhov.kyiv.ua.